Welcome to Yiiwen's Blog ♥

Photobucket

Be My Followers ♥

Monday, April 19, 2010

我要的是幸福,懂吗?

今天,有个笨蛋弄得我很担心他
跟这个笨蛋吵架了
我把他弄生气了
im so sorry..=(

四个小时…
四个小时不理我了
我很害怕、很担心他
当然最后我们也好回咯~嘻嘻
至于原因和过程?
skip...xD

今天好好笑噢~
在学校一直串晴…嘿嘿
为了一个笨蛋…
我决定减肥
大家一定很难相信,
平时很爱吃的我会减肥? 呵呵
为了他,我会 >.<

今天没有喝到水噢
结果?
又被笨蛋念我了咯…呵呵
知道你关心我啦 =P

头晕晕的…
惨了…
明天怎么有力气彩排运动会呢?
给我笨蛋知道的话
又会念我了 >.<
dear..
in my heart, you're always my boyfriend
i don't care how bad are you..
i just want be with you happily...as long as you love me..
remember what you promised o...hehe
LOVE YOU..muarkz..

No comments:

Post a Comment

Cute Bow Tie Hearts Blinking Pink Pointer